Jan Jaap Hubeek

#podcast #meesterwerk #podplanten

#34 Vernieuwen op De Windroos: ‘Een gemeenschap waarin iedereen wordt gezien en uitgedaagd’

#94 Aziza Mayo over autonomie in verbondenheid

#10 Aziza Mayo over autonomie in verbondenheid

Kansengelijkheid vergt diversiteit in de klas

#8 HB – DOLORES LEEUWIN

#7 HB- 11 JAAR ÉN NAAR 3 GYMNASIUM

#6 HB- (nieuwe) inzichten VANUIT WETENSCHAPPELIJK PERSPECTIEF

#5 HB- in relatie tot ons onderwijssysteem

#4 Hyperhoogbegaafdheid

#3 HB- De Leerkracht op een basisschool

#2 HB- De specialist

#1 HB- Ouder en Kind op de basisschool

#9 WOUTER MODDERKOLK OVER EEN WAARDE(N)VOLLE MANIER VAN TOETSEN

#8 Saskia Snikkers: Hoogbegaafd in het Vrijeschoolonderwijs

#7 Akke Faling: Op volwassen wijze in de wereld willen zijn

#0 HB- Interview Leids Dagblad

#6 JAN BRANSEN OVER VORMING IN HET ONDERWIJS

#5 GERT BIESTA OVER DE WAARDE(N) VAN VRIJESCHOOL PEDAGOGIEK

#4 LECTOR AZIZA MAYO OVER DE WAARDE(N) VAN DE VRIJESCHOOL

#3 FLOORTJE DESSING OVER DE KRACHT VAN VRIJESCHOLEN

#2 HOE ARCHITECT THOMAS RAU GEÏNSPIREERD WERD DOOR EURITMIE

#1 MERLIJN TWAALFHOVEN OVER “IN IEDER SCHUILT EEN KUNSTENAAR”

#0 VINDINGRIJKHEID IN DE VRIJE SCHOOL PEDAGOGIEK

# 6 Sjef Drummen over Ontwikkelingsgericht Onderwijs

# 93 Sjef Drummen over Ontwikkelingsgericht Onderwijs

#30 Onderzoeker Akke Faling over oud-leerlingen van de vrijeschool: ‘Ze herkennen elkaar in hun blik op de wereld, een soort open blik.’

#92 Hester IJsseling over ‘Professionaliseren met hart en ziel’

#5 Kees van de sande

#91 WOUTER MODDERKOLK OVER EEN WAARDE(N)VOLLE MANIER VAN TOETSEN

#90 Douwe Bob zingt Hold on

#4 jacqueline blaak

#3 fleur de veth

#2 jan bransen

#1 Willy de heer

#89 Sta op voor onderwijs, schaf het centraal schriftelijk af

Genderwijs Het interview met het leerlingenpanel

Wat zou je doen….

#88 Wat we van Geld kunnen Leren; in gesprek met Rens van Tilburg

#87 Agora Leiden: Deel 3

#86 Agora Leiden: Deel 2

#85 Agora Leiden Deel 1

#84 Terugblik op vijf jaar Practoraat Creatief Vakmanschap

#8 Sytske Feenstra

#83 Rob Martens over de beweging ‘leve het onderwijs’

#7 Rob Martens

#6 Hartger Wassink

#5 helma van der hoorn

#82 Op volwassen wijze in de wereld willen zijn

#30 briljante planten: intelligentie

Hoogbegaafdheid is geen luxeprobleem

#81 De wereld van kleding

#29 briljante planten: bewegen

#80 Leve Het Onderwijs: Robert Viëtor

Welkom

Contact

Waarom Podcasten?

Samenwerking?

#28 briljante planten: Communiceren

#27 briljante planten: flirten

#26 briljante planten: horen

#25 Briljante planten: eten

#16 koffie

#15 boomhazelaar

#14 kankerbossie

#13 victoria

#12 kroos

#11 agave americana

#10 Vingerhoedkruid

#9 anna paulownaboom

#8 oostkaapse broodboom

#7 Osakaboom

#6 hortus medicus

#5 kaneel

#4 mos

#3 iep

#2 tulpen

#1 holwortel

#79 Gender and Sexuality Alliance

Klein Amsterdam

Hoogbegaafd

Meesterwerk podcast

#4 edith van montfort

#78 TEGEN DE WIND IN

#77 HET EFFECT VAN GENDERSTEREOTYPERING IN ONS ONDERWIJS

#76 HB – DOLORES LEEUWIN

#3 Robert Viëtor

#75 HB – 11 JAAR ÉN NAAR 3 GYMNASIUM

#74 HB – VANUIT WETENSCHAPPELIJK PERSPECTIEF

#73 HB in relatie tot ons onderwijssysteem

#72 HB – Hyperhoogbegaafdheid

#71 HB: De Leerkracht op een basisschool

#70 HB: De specialist

#23 SCHOOLLEIDER JOKE BROEKEMA OVER LEIDERSCHAP EN CALLUNA: ‘EEN SCHOOL FOR LIFE, KINDEREN TOERUSTEN VÓÓR EN DOOR HET LEVEN.’

#69 HB: Ouder en Kind op de basisschool

#2 Maarten Stuifbergen

#1 JAN BRANSEN

#68: Leve het Onderwijs: Jan Bransen

#18 RECTOR ELLY LOMAN OVER GROOTSTEDELIJK ONDERWIJS: ‘HET HYPERION LYCEUM STAAT BEKEND ALS EEN INNOVATIEVE SCHOOL. MAAR DAT ZAT ‘M VOORAL IN HET CURRICULUM.’

#67 Talent In De Bijlmer

#66 IJburg College: Jolanda Hogewind

/

© 2021 Jan Jaap Hubeek

Audiocollectief Meesterwerk Podcast