Jan Jaap Hubeek

#podcast #meesterwerk #podplanten

interview Leids Dagblad

#83 Rob marten over de beweging ‘leve het onderwijs’

#7 Rob martens

#6 Hartger Wassink

#5 helma van der hoorn

#82 Op volwassen wijze in de wereld willen zijn

#30 briljante planten: intelligentie

#81 De wereld van kleding

#29 briljante planten: bewegen

#80 Leve Het Onderwijs: Robert Viëtor

Welkom

Contact

Waarom Podcasten?

#76 HB – DOLORES LEEUWIN

Samenwerking?

#75 HB – 11 JAAR ÉN NAAR 3 GYMNASIUM

#74 HB – VANUIT WETENSCHAPPELIJK PERSPECTIEF

#73 HB in relatie tot ons onderwijssysteem

#72 HB – Hyperhoogbegaafdheid

#71 HB: De Leerkracht op een basisschool

#70 HB: De specialist

#69 HB: Ouder en Kind op de basisschool

#28 briljante planten: Communiceren

#27 briljante planten: flirten

#26 briljante planten: horen

#25 Briljante planten: eten

#16 koffie

#15 boomhazelaar

#14 kankerbossie

#13 victoria

#12 kroos

#11 agave americana

#10 Vingerhoedkruid

#9 anna paulownaboom

#8 oostkaapse broodboom

#7 Osakaboom

#6 hortus medicus

#5 kaneel

#4 mos

#3 iep

#2 tulpen

#1 holwortel

#79 Gender and Sexuality Alliance

Klein Amsterdam

Hoogbegaafd

Meesterwerk podcast

#4 edith van montfort

#78 TEGEN DE WIND IN

#77 HET EFFECT VAN GENDERSTEREOTYPERING IN ONS ONDERWIJS

#76 HB – DOLORES LEEUWIN

#3 Robert Viëtor

#75 HB – 11 JAAR ÉN NAAR 3 GYMNASIUM

#74 HB – VANUIT WETENSCHAPPELIJK PERSPECTIEF

#73 HB in relatie tot ons onderwijssysteem

#72 HB – Hyperhoogbegaafdheid

#71 HB: De Leerkracht op een basisschool

#70 HB: De specialist

#23 SCHOOLLEIDER JOKE BROEKEMA OVER LEIDERSCHAP EN CALLUNA: ‘EEN SCHOOL FOR LIFE, KINDEREN TOERUSTEN VÓÓR EN DOOR HET LEVEN.’

#69 HB: Ouder en Kind op de basisschool

#2 Maarten Stuifbergen

#1 JAN BRANSEN

#68: Leve het Onderwijs: Jan Bransen

#18 RECTOR ELLY LOMAN OVER GROOTSTEDELIJK ONDERWIJS: ‘HET HYPERION LYCEUM STAAT BEKEND ALS EEN INNOVATIEVE SCHOOL. MAAR DAT ZAT ‘M VOORAL IN HET CURRICULUM.’

#67 Talent In De Bijlmer

#66 IJburg College: Jolanda Hogewind

#65 Illustraties, verhalen én Creativi-teit

#64 Speelcoach

#8 BESTUURDER HELMA VAN DER HOORN: ‘EEN TRANSITIE IS MOGELIJK ALS IEDEREEN MEEBEWEEGT’

#63 SQuare

#7 KENNISMAKEN MET MERLIJN WENTZEL, EEN VAN ONZE DOCENTEN PEDAGOGISCHE TACT

#6 OVER AGORA-ONDERWIJS, MET MEDEOPRICHTER JAN FASEN EN EEN LEERLING

#62 ABDELHAMID IDRISSI

#61 Leren in je eigen ruimte

#60 Klein Amsterdam – de realisatie

#59 KLEIN AMSTERDAM – DE TUSSENRUIMTE

#58 KLEIN AMSTERDAM: DE PRIJSVRAAG

#57 KLEIN AMSTERDAM: DE TRAILER

#55 LEESPLEZIER

#5 LUISTEREN NAAR ANNONAY ANDERSSON, HOOFDREDACTEUR VAN ONS PLATFORM

#54 LUC STEVENS

#53 ZIJ-INSTROMER IN HET ONDERWIJS

#52 HOOFD UIT, LIJF AAN

#51 GENDER IN HET ONDERWIJS

#4 Luisteren naar Luc Stevens, onze founding father

#50 LUCASONDERWIJS EN DE KUNST VAN HET VERANDEREN

#49 DE STAAT VAN HET ONDERWIJS

#48 AGORA NIEKÉE ROERMOND

#47 CREATING CURIOSITY

#46 GEVLUCHT VOOR EEN NIEUW BEGIN

#45 BESTUUR EN TRANSITIE

#3 Luisteren naar Gabrielle Taus, onze directeur

#44 EXTREME LEARNING: HOW TO LEARN 3 TIMES FASTER

#43 ACTIEVE WERKVORMEN IN HET ONDERWIJS

#42 ONZE AMSTERDAMSE SCHOOL

#41 VAN RADICAAL NAAR AMICAAL

#40 SAMEN OPLEIDEN VAN LERAREN

#39 HET BREKEN VAN PARADIGMA’S

#38 WE MOETEN SPELEN

#37 COCAÏNEKONING OF OPLEIDING?

#36 TERUG NAAR WESTERBORK

/

© 2020 Jan Jaap Hubeek

Audiocollectief Meesterwerk Podcast