Meesterwerk Podcast

#podcast #meesterwerk #podplanten

#114 Sakina Elkayouhi & Dounia Maakor

#113 Najiha El Hammouchi

#112 Studenten voor scholieren

#111 De menselijke factor in het onderwijs

#110 Werkgeluk als basis voor onderwijskwaliteit

#109 Expeditie Tienerschool

Luistertip van de Libelle

#108 Opnieuw kijken naar onderwijs: in gesprek met Judith Wagter

Het onderwijsdebat

#107 De Wittering.nl; In gesprek met Karin Van Zutphen

#106: Nourdin El Ouali

Schoolleiders, de verkiezingen komen eraan!

Docenten, bereid je voor op de verkiezingen!

#105 Partij voor de Dieren: In gesprek met Lammert Van Raan

#104 Denk: In gesprek met Ahmet Erdogan

#103 Volt Nederland: In gesprek met Nilufer Gundogan

#102 D66: In gesprek met Paul Van Meenen

#101 BIJ1: In gesprek met Sylvana Simons

#100 De SP: In gesprek met Peter Kwint

#99 Groen Links: in gesprek met Lisa Westerveld

#98 PVDA onderwijs: in gesprek met Songül Mutluer

#97 LAKS, de stem van de leerling: Nienke Luijckx

Talent

#96 Zie Je Mij?

#7 Als je functie ophoudt en je een kans krijg als zij-instromer

#6 Overstappen door als ‘student’ (niet vanuit werk) de deeltijd te volgen

#5 Gevlucht voor een nieuw begin

#4 De kracht van zij-instroom

#3 De overstap naar het MBO

#2 Het onderwijsloket

#1 Overstappen naar het onderwijs

#95 Overstappen naar het MBO

#34 Vernieuwen op De Windroos: ‘Een gemeenschap waarin iedereen wordt gezien en uitgedaagd’

#94 Aziza Mayo over autonomie in verbondenheid

#10 Aziza Mayo over autonomie in verbondenheid

Kansengelijkheid vergt diversiteit in de klas

#8 HB – DOLORES LEEUWIN

#7 HB- 11 JAAR ÉN NAAR 3 GYMNASIUM

#6 HB- (nieuwe) inzichten VANUIT WETENSCHAPPELIJK PERSPECTIEF

#5 HB- in relatie tot ons onderwijssysteem

#4 Hyperhoogbegaafdheid

#3 HB- De Leerkracht op een basisschool

#2 HB- De specialist

#1 HB- Ouder en Kind op de basisschool

#9 WOUTER MODDERKOLK OVER EEN WAARDE(N)VOLLE MANIER VAN TOETSEN

#8 Saskia Snikkers: Hoogbegaafd in het Vrijeschoolonderwijs

#7 Akke Faling: Op volwassen wijze in de wereld willen zijn

#0 HB- Interview Leids Dagblad

#6 JAN BRANSEN OVER VORMING IN HET ONDERWIJS

#5 GERT BIESTA OVER DE WAARDE(N) VAN VRIJESCHOOL PEDAGOGIEK

#4 LECTOR AZIZA MAYO OVER DE WAARDE(N) VAN DE VRIJESCHOOL

#3 FLOORTJE DESSING OVER DE KRACHT VAN VRIJESCHOLEN

#2 HOE ARCHITECT THOMAS RAU GEÏNSPIREERD WERD DOOR EURITMIE

#1 MERLIJN TWAALFHOVEN OVER “IN IEDER SCHUILT EEN KUNSTENAAR”

#0 VINDINGRIJKHEID IN DE VRIJE SCHOOL PEDAGOGIEK

# 6 Sjef Drummen over Ontwikkelingsgericht Onderwijs

# 93 Sjef Drummen over Ontwikkelingsgericht Onderwijs

#30 Onderzoeker Akke Faling over oud-leerlingen van de vrijeschool: ‘Ze herkennen elkaar in hun blik op de wereld, een soort open blik.’

#92 Hester IJsseling over ‘Professionaliseren met hart en ziel’

#5 Kees van de sande

#91 WOUTER MODDERKOLK OVER EEN WAARDE(N)VOLLE MANIER VAN TOETSEN

#90 Douwe Bob zingt Hold on

#4 jacqueline blaak

#3 fleur de veth

#2 jan bransen

#1 Willy de heer

#89 Sta op voor onderwijs, schaf het centraal schriftelijk af

Genderwijs Het interview met het leerlingenpanel

Wat zou je doen….

#88 Wat we van Geld kunnen Leren; in gesprek met Rens van Tilburg

#87 Agora Leiden: Deel 3

#86 Agora Leiden: Deel 2

#85 Agora Leiden Deel 1

#84 Terugblik op vijf jaar Practoraat Creatief Vakmanschap

#8 Sytske Feenstra

#83 Rob Martens over de beweging ‘leve het onderwijs’

#7 Rob Martens

#6 Hartger Wassink

#5 helma van der hoorn

#82 Op volwassen wijze in de wereld willen zijn

#30 briljante planten: intelligentie

Hoogbegaafdheid is geen luxeprobleem

#81 De wereld van kleding

#29 briljante planten: bewegen

#80 Leve Het Onderwijs: Robert Viëtor

Welkom

Contact

Waarom Podcasten?

Samenwerking?

#28 briljante planten: Communiceren

#27 briljante planten: flirten

#26 briljante planten: horen

#25 Briljante planten: eten

#16 koffie

#15 boomhazelaar

#14 kankerbossie

#13 victoria

#12 kroos

#11 agave americana

#10 Vingerhoedkruid

#9 anna paulownaboom

#8 oostkaapse broodboom

#7 Osakaboom

#6 hortus medicus

#5 kaneel

#4 mos

#3 iep

#2 tulpen

#1 holwortel

#79 Gender and Sexuality Alliance

Klein Amsterdam

Hoogbegaafd

Meesterwerk podcast

#4 edith van montfort

#78 TEGEN DE WIND IN

#77 HET EFFECT VAN GENDERSTEREOTYPERING IN ONS ONDERWIJS

#76 HB – DOLORES LEEUWIN

#3 Robert Viëtor

#75 HB – 11 JAAR ÉN NAAR 3 GYMNASIUM

#74 HB – VANUIT WETENSCHAPPELIJK PERSPECTIEF

#73 HB in relatie tot ons onderwijssysteem

#72 HB – Hyperhoogbegaafdheid

#71 HB: De Leerkracht op een basisschool

#70 HB: De specialist

#23 SCHOOLLEIDER JOKE BROEKEMA OVER LEIDERSCHAP EN CALLUNA: ‘EEN SCHOOL FOR LIFE, KINDEREN TOERUSTEN VÓÓR EN DOOR HET LEVEN.’

#69 HB: Ouder en Kind op de basisschool

#2 Maarten Stuifbergen

#1 JAN BRANSEN

#68: Leve het Onderwijs: Jan Bransen

#18 RECTOR ELLY LOMAN OVER GROOTSTEDELIJK ONDERWIJS: ‘HET HYPERION LYCEUM STAAT BEKEND ALS EEN INNOVATIEVE SCHOOL. MAAR DAT ZAT ‘M VOORAL IN HET CURRICULUM.’

#67 Talent In De Bijlmer

#66 IJburg College: Jolanda Hogewind

#65 Illustraties, verhalen én Creativi-teit

#64 Speelcoach

#8 BESTUURDER HELMA VAN DER HOORN: ‘EEN TRANSITIE IS MOGELIJK ALS IEDEREEN MEEBEWEEGT’

#63 SQuare

#7 KENNISMAKEN MET MERLIJN WENTZEL, EEN VAN ONZE DOCENTEN PEDAGOGISCHE TACT

#6 OVER AGORA-ONDERWIJS, MET MEDEOPRICHTER JAN FASEN EN EEN LEERLING

#62 ABDELHAMID IDRISSI

#61 Leren in je eigen ruimte

#60 Klein Amsterdam – de realisatie

#59 KLEIN AMSTERDAM – DE TUSSENRUIMTE

#58 KLEIN AMSTERDAM: DE PRIJSVRAAG

#57 KLEIN AMSTERDAM: DE TRAILER

#55 LEESPLEZIER

#5 LUISTEREN NAAR ANNONAY ANDERSSON, HOOFDREDACTEUR VAN ONS PLATFORM

#54 LUC STEVENS

#53 ZIJ-INSTROMER IN HET ONDERWIJS

#52 HOOFD UIT, LIJF AAN

#51 GENDER IN HET ONDERWIJS

#4 Luisteren naar Luc Stevens, onze founding father

#50 LUCASONDERWIJS EN DE KUNST VAN HET VERANDEREN

#49 DE STAAT VAN HET ONDERWIJS

#48 AGORA NIEKÉE ROERMOND

#29 JAN BRANSEN OVER VORMING IN HET ONDERWIJS

#47 CREATING CURIOSITY

#46 GEVLUCHT VOOR EEN NIEUW BEGIN

#45 BESTUUR EN TRANSITIE

#3 Luisteren naar Gabrielle Taus, onze directeur

#44 EXTREME LEARNING: HOW TO LEARN 3 TIMES FASTER

#43 ACTIEVE WERKVORMEN IN HET ONDERWIJS

#42 ONZE AMSTERDAMSE SCHOOL

#41 VAN RADICAAL NAAR AMICAAL

#40 SAMEN OPLEIDEN VAN LERAREN

#39 HET BREKEN VAN PARADIGMA’S

#38 WE MOETEN SPELEN

#37 COCAÏNEKONING OF OPLEIDING?

#36 TERUG NAAR WESTERBORK

#35 ALS JE LEERLINGEN ZICH ONTWIKKELEN TOT KLIMAATBEWAKERS….

#34 MERLIJN TWAALFHOVEN OVER “IN IEDER SCHUILT EEN KUNSTENAAR”

#33 HOE ARCHITECT THOMAS RAU GEÏNSPIREERD WERD DOOR EURITMIE

#32 LECTOR AZIZA MAYO OVER DE WAARDE(N) VAN DE VRIJESCHOOL

#31 FLOORTJE DESSING OVER DE KRACHT VAN VRIJESCHOLEN

#30 GERT BIESTA OVER DE WAARDE(N) VAN VRIJESCHOOL PEDAGOGIEK

#28 DE ACADEMISCHE LEERKRACHT

#27 SPECIALIST SPORTIEVE EN GEZONDE SCHOOL

#26 MASTR: EEN INTERACTIEVE E-LEARING VOOR DE MIDDELBARE SCHOOL

#25 MINDFULNESSCHOOL DE WILLIBRORD

#24 TEAMMASTER TRANSITIE NAAR TOEKOMSTGERICHT ONDERWIJS (3TO)

#22 WE OWN THE SCHOOL

#21 GROEP 3: LEREN LEZEN EN SCHRIJVEN ZONDER METHODE

#20 AMSTERDAM AGORA NOW

#19 IEDEREEN IS LERAAR; IN GESPREK MET MAARTEN STUIFBERGEN

#18 HET SCHOOLBUREAU

#17 EXPERIENCE DESIGN ALS VOORBEELD VOOR HET ONDERWIJS

#16 SERIOUS PLAY

#15 CABRAL INSTITUUT

#14 KIEM MAVO AMSTERDAM

#13 VINDINGRIJKHEID IN DE VRIJE SCHOOL PEDAGOGIEK

#12 DE KRACHT VAN KUNST, THEATER ÉN DRAMA IN HET ONDERWIJS

#10 EASYCRATIE IN HET ONDERWIJS

#9 UIT DE KAST

#8 SOFIE VAN DEN ENK

#7 ONTWIKKELINGSGERICHT ONDERWIJS; ONDERWIJSVISIE IN DE PRAKTIJK.

#11 ONDERNEMERSCHAP IN HET ONDERWIJS; JAN-WILLEM DUIM

#6 ONDERWIJSPIONIEREN OP EEN STEVE JOBSSCHOOL

#5 IN GESPREK MET JAN JAAP HUBEEK

#4 IEDERWIJS

#3 BEELDCOACH ANNET STEGEMAN

#2 GESPREK IN DE EDUCATIEVE KAS IN HORTUS AMSTERDAM

/

© 2021 Meesterwerk Podcast

Audiocollectief Meesterwerk Podcast

SpotifyApple PodcastsGoogle PodcastsmyTuner RadioRSSSoundCloudOvercastPlayer.fm