9 januari 2021
#34 Vernieuwen op De Windroos: ‘Een gemeenschap waarin iedereen wordt gezien en uitgedaagd’
9 januari 2021
#94 Aziza Mayo over autonomie in verbondenheid
9 januari 2021
#10 Aziza Mayo over autonomie in verbondenheid
3 januari 2021
Kansengelijkheid vergt diversiteit in de klas
24 december 2020
#8 HB – DOLORES LEEUWIN
24 december 2020
#7 HB- 11 JAAR ÉN NAAR 3 GYMNASIUM
24 december 2020
#6 HB- (nieuwe) inzichten VANUIT WETENSCHAPPELIJK PERSPECTIEF
24 december 2020
#5 HB- in relatie tot ons onderwijssysteem
24 december 2020
#4 Hyperhoogbegaafdheid
24 december 2020
#3 HB- De Leerkracht op een basisschool
24 december 2020
#2 HB- De specialist
24 december 2020
#1 HB- Ouder en Kind op de basisschool
24 december 2020
#9 WOUTER MODDERKOLK OVER EEN WAARDE(N)VOLLE MANIER VAN TOETSEN
24 december 2020
#8 Saskia Snikkers: Hoogbegaafd in het Vrijeschoolonderwijs
24 december 2020
#7 Akke Faling: Op volwassen wijze in de wereld willen zijn
24 december 2020
#0 HB- Interview Leids Dagblad
24 december 2020
#6 JAN BRANSEN OVER VORMING IN HET ONDERWIJS
24 december 2020
#5 GERT BIESTA OVER DE WAARDE(N) VAN VRIJESCHOOL PEDAGOGIEK
24 december 2020
#4 LECTOR AZIZA MAYO OVER DE WAARDE(N) VAN DE VRIJESCHOOL
24 december 2020
#3 FLOORTJE DESSING OVER DE KRACHT VAN VRIJESCHOLEN
24 december 2020
#2 HOE ARCHITECT THOMAS RAU GEÏNSPIREERD WERD DOOR EURITMIE
24 december 2020
#1 MERLIJN TWAALFHOVEN OVER “IN IEDER SCHUILT EEN KUNSTENAAR”
24 december 2020
#0 VINDINGRIJKHEID IN DE VRIJE SCHOOL PEDAGOGIEK
23 december 2020
# 6 Sjef Drummen over Ontwikkelingsgericht Onderwijs
23 december 2020
# 93 Sjef Drummen over Ontwikkelingsgericht Onderwijs
1 december 2020
#30 Onderzoeker Akke Faling over oud-leerlingen van de vrijeschool: ‘Ze herkennen elkaar in hun blik op de wereld, een soort open blik.’
29 november 2020
#92 Hester IJsseling over ‘Professionaliseren met hart en ziel’
28 november 2020
#5 Kees van de sande
20 november 2020
#91 WOUTER MODDERKOLK OVER EEN WAARDE(N)VOLLE MANIER VAN TOETSEN
18 november 2020
#90 Douwe Bob zingt Hold on
15 november 2020
#4 jacqueline blaak
15 november 2020
#3 fleur de veth
15 november 2020
#2 jan bransen
15 november 2020
#1 Willy de heer
14 november 2020
#89 Sta op voor onderwijs, schaf het centraal schriftelijk af
11 november 2020
Genderwijs Het interview met het leerlingenpanel
11 november 2020
Wat zou je doen….
10 november 2020
#88 Wat we van Geld kunnen Leren; in gesprek met Rens van Tilburg
7 november 2020
#87 Agora Leiden: Deel 3
7 november 2020
#86 Agora Leiden: Deel 2
7 november 2020
#85 Agora Leiden Deel 1
25 oktober 2020
#84 Terugblik op vijf jaar Practoraat Creatief Vakmanschap
25 oktober 2020
#8 Sytske Feenstra
21 oktober 2020
#83 Rob Martens over de beweging ‘leve het onderwijs’
21 oktober 2020
#7 Rob Martens
17 oktober 2020
#6 Hartger Wassink
13 oktober 2020
#5 helma van der hoorn
11 oktober 2020
#82 Op volwassen wijze in de wereld willen zijn
6 oktober 2020
#30 briljante planten: intelligentie
3 oktober 2020
Hoogbegaafdheid is geen luxeprobleem
3 oktober 2020
#81 De wereld van kleding
2 oktober 2020
#29 briljante planten: bewegen
27 september 2020
#80 Leve Het Onderwijs: Robert Viëtor
23 september 2020
Welkom
23 september 2020
Contact
23 september 2020
Waarom Podcasten?
23 september 2020
Samenwerking?
23 september 2020
#28 briljante planten: Communiceren
23 september 2020
#27 briljante planten: flirten
23 september 2020
#26 briljante planten: horen
23 september 2020
#25 Briljante planten: eten
23 september 2020
#16 koffie
23 september 2020
#15 boomhazelaar
23 september 2020
#14 kankerbossie
23 september 2020
#13 victoria
23 september 2020
#12 kroos
23 september 2020
#11 agave americana
23 september 2020
#10 Vingerhoedkruid
23 september 2020
#9 anna paulownaboom
23 september 2020
#8 oostkaapse broodboom
23 september 2020
#7 Osakaboom
23 september 2020
#6 hortus medicus
23 september 2020
#5 kaneel
23 september 2020
#4 mos
23 september 2020
#3 iep
23 september 2020
#2 tulpen
23 september 2020
#1 holwortel
22 september 2020
#79 Gender and Sexuality Alliance
21 september 2020
Klein Amsterdam
21 september 2020
Hoogbegaafd
21 september 2020
Meesterwerk podcast
17 september 2020
#4 edith van montfort
12 september 2020
#78 TEGEN DE WIND IN
9 september 2020
#77 HET EFFECT VAN GENDERSTEREOTYPERING IN ONS ONDERWIJS
3 september 2020
#76 HB – DOLORES LEEUWIN
27 augustus 2020
#3 Robert Viëtor
22 augustus 2020
#75 HB – 11 JAAR ÉN NAAR 3 GYMNASIUM
20 augustus 2020
#74 HB – VANUIT WETENSCHAPPELIJK PERSPECTIEF
8 augustus 2020
#73 HB in relatie tot ons onderwijssysteem
4 augustus 2020
#72 HB – Hyperhoogbegaafdheid
30 juli 2020
#71 HB: De Leerkracht op een basisschool
21 juli 2020
#70 HB: De specialist
12 juli 2020
#23 SCHOOLLEIDER JOKE BROEKEMA OVER LEIDERSCHAP EN CALLUNA: ‘EEN SCHOOL FOR LIFE, KINDEREN TOERUSTEN VÓÓR EN DOOR HET LEVEN.’
27 juni 2020
#69 HB: Ouder en Kind op de basisschool
17 juni 2020
#2 Maarten Stuifbergen
17 juni 2020
#1 JAN BRANSEN
15 juni 2020
#68: Leve het Onderwijs: Jan Bransen
12 juni 2020
#18 RECTOR ELLY LOMAN OVER GROOTSTEDELIJK ONDERWIJS: ‘HET HYPERION LYCEUM STAAT BEKEND ALS EEN INNOVATIEVE SCHOOL. MAAR DAT ZAT ‘M VOORAL IN HET CURRICULUM.’
24 mei 2020
#67 Talent In De Bijlmer
16 mei 2020